دانشکده تغذیه و رژیم شناسی | برگزاری کارگاه دو روزه روش تدریس ویژه دانشجویان دکترای ورودی ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ دانشکده علوم تغذیه و رژیم‌شناسی

متن مورد نظر خود را جستجو کنید
  • تاریخ انتشار : 1404/07/05 - 11:55
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 221
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برگزاری کارگاه دو روزه روش تدریس ویژه دانشجویان دکترای ورودی ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ دانشکده علوم تغذیه و رژیم‌شناسی

کارگاه دو روزه روش تدریس ویژه دانشجویان دکترای ورودی ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ دانشکده علوم تغذیه و رژیم‌شناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران، برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشکده علوم تغذیه و رژیم‌شناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران، این کارگاه اول و دوم مهرماه ۱۴۰۴ توسط دفتر توسعه آموزش دانشکده و با شرکت جمعی از دانشجویان دکترا برگزار شد. پنج نفر از اساتید و یک نفر از دانشجویان دکترای تخصصی دانشگاه، با معرفی مرکز مطالعات توسعه آموزش دانشگاه، تدریس این کارگاه دو روزه را برعهده داشتند.
یادگیری مبتنی بر تیم و کلاس درس وارونه، اصول سخنرانی مؤثر و تعاملی، اصول اخلاقی و تعهد معلمی، آزمون‌های چندگزینه‌ای و جور کردنی گسترده، اصول و مبانی ارزیابی دانشجو و نکات کلیدی در یاددهی و یادگیری مؤثر، سرفصل‌های آموزشی کارگاه روش تدریس بودند.
این کارگاه ویژه دانشجویان دکترا برگزار می‌شود و اخذ گواهی آن برای شرکت در آزمون جامع الزامی است.

  • کد خبر : 305479
مهناز  وحیدی
تهیه کننده:

مهناز وحیدی

تصاویر

لیست اخبار

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
-->
  • تاریخ انتشار : 1404/07/05 - 11:55
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 221
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برگزاری کارگاه دو روزه روش تدریس ویژه دانشجویان دکترای ورودی ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ دانشکده علوم تغذیه و رژیم‌شناسی

کارگاه دو روزه روش تدریس ویژه دانشجویان دکترای ورودی ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ دانشکده علوم تغذیه و رژیم‌شناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران، برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشکده علوم تغذیه و رژیم‌شناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران، این کارگاه اول و دوم مهرماه ۱۴۰۴ توسط دفتر توسعه آموزش دانشکده و با شرکت جمعی از دانشجویان دکترا برگزار شد. پنج نفر از اساتید و یک نفر از دانشجویان دکترای تخصصی دانشگاه، با معرفی مرکز مطالعات توسعه آموزش دانشگاه، تدریس این کارگاه دو روزه را برعهده داشتند.
یادگیری مبتنی بر تیم و کلاس درس وارونه، اصول سخنرانی مؤثر و تعاملی، اصول اخلاقی و تعهد معلمی، آزمون‌های چندگزینه‌ای و جور کردنی گسترده، اصول و مبانی ارزیابی دانشجو و نکات کلیدی در یاددهی و یادگیری مؤثر، سرفصل‌های آموزشی کارگاه روش تدریس بودند.
این کارگاه ویژه دانشجویان دکترا برگزار می‌شود و اخذ گواهی آن برای شرکت در آزمون جامع الزامی است.

  • کد خبر : 305479
مهناز  وحیدی
تهیه کننده:

مهناز وحیدی

تصاویر

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات پس زمینه